حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

(23)خواب بعدی فاطمه بنت اسد

فاطمه بنت اسد مى گوید: این رویا همچنان در ذهن من بود تا خداوند سه پسر به من عطا کرد: عقیل و طالب و جعفر سپس به على (علیه السلام ) حامه شدم .در آن ماهى که على (علیه السلام ) را به دنیا آوردم در خواب دیدم عمودى از آهن از وسط سر من جدا شد و در هوا به حرکت درآمد تا به آسمان رسید و سپس به سوى من بازگشت در خواب پرسیدم : این چیست ؟ به من گفته شد:این قاتل اهل کفر و صاحب پیمان پیروزى است . حمله او شدید است و از ترس او به وحشت درمى آیند.او کمک پروردگار براى پیامبرش و تاءیید او بر علیه دشمنش ‍ مى باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ویداوست یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.vidavest.com


فروشگاه ویداوست
Http://www.vidavest.com

پرفروشترین مخصولات :
>> راز ثروتمندی
>> مستند بارداری
>> افزایش رتبه وبلاگ یا وب سایت تان در موتور های جستجو
>> لاغری با 10 دقیقه ورزش در روز

ویداوست ارایه دهنده محصولات مورد پسند ایرانیان

Http://www.vodavest.com
فروشگاه ویداوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد