حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

(28)گفتگوی و تبریک موجودات

فاطمه بنت اسد مى گوید: چندین ماه که از حمل من مى گذشت ، وقتى نزدیک بدنیا آمدن على (علیه السلام ) شد از نار هر سنگ و کلوخ و درختى که عبور مى کردم مى شنیدم که به من مى گفتند:هنیئالک یا فاطمه ، بما خصک الله من الفضل و الکرامة بحملک بالامام الکریم

 اى فاطمه گوارایت باد، آنچه از فضل کرامت ، که خدایت بدان اختصاص داده ، بخاطر آنکه تو حامل امام کریم هستى.

نظرات 1 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://shemirangold.blogsky.com

,,حضرت باباجی در سال 203 م.ل در هند متولد شده و به اذن خداوند تا امرز راه مستقیم را( تسلیم در برابر خدای حقیقی را) به جویندکان تعلیم می دهد. ما به حکم وظیفه بخشهایی از هشدارهای او را منتشر می کنیم,,
.<<........چرا من چنین می گویم؟چون واپسین روزها است. پس از چهاردهمیند >>دالایلاما <<وجود نخواهد داشت دالایلامای دیگری.....{ بارها سوال کرده اند از من} چه موقع تبت آزاد خواهد شد ؟او آخرین دالایلاما خواهد بود بعد از او من بر نخواهم گزید دالایلای دیگری چون همه جهان به دو بخش (به دو گروه بزرگ از نظر ایدئولوژی) تقسیم خواهد شد .( خدا پرست و کافر)....... چون صاحب درو (صاخب جمع آوری نتایج اعمال جهانیان در زمین) هست منتظر آمدن به این جهان .....صاحب جهان خیلی زود می آید......من(باباجی)به یگانگی عشق خداایمان دارم.چه کسی است خالق این کائنات؟من مزین شده ام به رنگ خداوند. من ایمان دارم به همه رسولان .من خدا را ندیده ام اما دیده ام درخشش روح الامین را.درخشش رافائیل و درخشش میکائیل و پیغمبر را. خداوند سخن می گوید با من با صدای بسیار زیبا و شما نمی توانید آنرا تصور کنید و آن نیست مانند صدای ملائکه؛ آن صدایی بسیار لطیف است.. وجود دارد سه چیز مهم؛ خدای حی هست خدا(ی حقیقی).هر پیامبر راستینی میشناسد عیسی را .هر محبوب خدا میشناسد محمد را.این بسیار مهم است. ....در این دوران جنگی رخ خواهد داد میان مسیحیان و مسلمانان.جنگ جهانی سوم.من ماموریت دارم بیان کنم حقیقت را........ دوستداران کلام باباجی برای مطالعه کامل این نوشته می توانند به وبلاک www.swamiarya.blogfa.com مراجعه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد