حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

(34) چگونگی تولد علی (ع)

على (علیه السلام ) بر روى سنگ سرخى که در گوشه راست کعبه است بدنیا آمد و همین که قدم بر زمین گذاشت به سجده افتاد و در همان حال دستهاى خود را به سوى آسمان بلند کرد و چنین گفت :اشهد ان لا اله الا الله و ان محمدا و رسول الله . و ان علیا و صى محمد رسول الله . بحمد یختم الله النبوة و بى یتم الوصیة و انا امیرالمومنین یعنى : شهادت مى دهم که خدایى جز الله نیست و محمد پیامبر خداست و على وصى محمد رسول الله است . با محمد نبوت ختم مى شود و با من وصایت کامل مى شود و من امیرالمؤ منین هستم
سپس فرمود:جاء الحق و زهق الباطل حق آمد و باطل رفت .

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://irandde.blogfa.com/

من هم از مطالب تون استفاده کردم وهم شمارا لینک کردم شما نیز مرا بامراجعه به وبلاگم وسپس با دیدن نام وبلاگ خود مرا لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد