حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

حضرت علی علیه السلام

{هر گونه کپی برداری از این وبلاگ مجاز است}

(44) تبریک تولد علی(ع)

پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله و سلم مى فرماید: هنگام ولادت على (علیه السلام ) جبرئیل بر من نازل شد و چنین پیام آورد:اى حبیب خدا، خداوند على اعلى بر تو سلام مى رساند و براى ولادت برادرت على به تو تبریک مى گوید: و مى فرماید: اکنون زمان ظهور نبوت تو و اعلام وحى تو و پرده بردارى از رسالت تو نزدیک شده است ، چرا که تو را به برادرت و وزیرت و دامادت و جانشینت موید داشته ام . کسى که با او کمر تو را محکم نمودم و ذکر تو را علنى ساختم .اکنون برخیز و استقبال او برو، و او را با دست راست در آغوش گیر، چرا که او اصحاب یمین است و شیعیان او پیشانى سفیدان نشانه دار هستند.
لذا به همین جهت است که در روایتى پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله و سلم فرمود: على منى به منزلة راسى من بدنى ؛ نسبت على با من مانند نسبت سر من است با بدن من.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد